pluja de nous

pluja de nous

dimarts, 8 de juliol del 2014

MOTXILLES BATUCADA

Tot aquest curs he estat anant a una extraescolar conjunta pares i fills de batucada. S'ha convertit en algo més que una extraescolar per l'experiència de fer quelcom de música i ritme i per la bona gent que hi ha en el grup. TOT ÉS ENERGIA¡¡¡¡¡

Aquest any ens estrenarem com a batucada fent un passacarrer a la trobada de Batucades de Lloseta +KSAMBA. Va ser el dia 28 de juny i ens vam esforça molt per que tot sortís bé. Vestuari, maquillatge, alguns instruments ens els van tindre que deixar perque tot i que ens en vam comprar, els surdos són molt cars ;-(

Tothom va posar el seu granet d'arena i jo vaig col.laborar fent 18 motxilles per poder dur les claus i la cartera i seguir anant ben conjuntats.










Ah¡¡¡ M'oblidava, vaig aprofitar per decorar-me unes espardenyes que tenia a mà. No van a conjunt però em serviran per anar fresqueta per casa aquest estiu.


                                        

1 comentari: