pluja de nous

pluja de nous

dissabte, 6 de desembre del 2014

GORROFANDA - SRTA PIZPIRETA

Vaig apuntar-me al repte que llançava la Srta Pizpireta. És el primer repte de "cose conmigo" que m'apunto i ha valgut la pena.

Vaig fer la versió per nena ja que la nena té 4 anys vaig pensar que la de 5 anys m'aniria bé però era un poc petita i vaig ampliar el gorro però la llargada de la bufanda no,  Es nota una mica curta però abrigar abriga igual i la nena contenta.




Vaig fer l'interior de forro polar aprofitant una manteta blava que tenia i la dels animals és tela de samarreta. Crec que em vaig equivocar fent les butxaques amb la dels animalets perquè si se la posa amb el polar per dintre, que és la manera més calenteta, les butxaques queden a dintre.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada